bad update O__o

heej <3
Har inte haft något att skriva om senaste stunden , och hur kul är det att läsa 'hej jag har vart i skolan idag, hejdå' .. Inte särskillt kul. Okej asså jag skulle ju inte skrivit sådär men ni fattar principen ;)
iaf, igår var jag och kollade på Erikas, Nicoles, Runas & Ericas träning. Jag tyckte det såg skitkul ut men wtf, alla sa att det va tråkigt haha x) förutom runa, men hon glodde så surt på mig så jag bara glodde tillbaka och stack sen, haha. bästa vänner vi är asså (a) på dagen så var vi i gamla stan, jag är bäst på att läsa kartor (Y)
idag gick vi till alby, det va SKITJOBBIGT! haha , jag, Emma , robin, joel, ralle & jacob gick vilse xD Haha fast sen när vi var påväg tillbaka så stack killarna (dom cyklade) så det vart bara jag & emmasötizen idag .. Haha omg vi är bra på det där , det går inte att säga någå annat OwwO'
imorgon ska jag på grönt kortkurs i stallet. är det bra väder tar jag med kameran ..
Har inge mer att skriva .. JO JUSTE, idag klippte jag mig .. Bilder kommer (a)
fett fin bild på emma jag just hittade (a)

Kommentera? <3
Postat av: nicole

sv; tack ;D

2010-08-28 @ 09:40:06
Postat av: emma :*

DU DRIVER MED MIG MITT HUVUD SER MIFFAT UT!!!! o.o

2010-08-29 @ 20:14:23
URL: http://kkarlbberghh.blogg.se/

Najs! Det är bara att skriva .. : :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig? <3

Din e-mail: (inget måste! bara jag som ser den .. ;p)

Har du ngn blogg/hemsida så skriv den här:

Slutligen, vad ville du ? xD:

Trackback