hejsan :)

haha jag har svårt att komma på rubriker xD
Tja , iaf :P
nu håller jag på att göra ingenting, ska nog snart gå och lägga mig eftersom ja måste upp tidigt imorgon, redan klockan tio .. UÄÄÄK jag kommer dö! OwwO' men imorgon kommer bli bäst , för att:
Klockan & sen sak.
10.00 || Gå upp (blää xD)
11.00 || Träffa Ericagull & så ska vi cykla till Ganti :)
11.45 || Fixa Ganti & rida ut på honom, båda två samtidigt x)
12.00 || Stanna typ , om vi hittar några bra små hinder kanske vi hoppar lite, men iaf sen om vi hittar någon bra, fin plats - fota! :)
13.00 || Helst vara tillbaka, om vi inte tagit det väldigt lugnt! :D
14.00 || Senast! Cykla hem :)
14.30 || Monika kommer och installerar CS5 om allt går som planerat
15.30? || Slut på planering, fri tid haha xD

ses :)

Kommentera? <3

Najs! Det är bara att skriva .. : :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig? <3

Din e-mail: (inget måste! bara jag som ser den .. ;p)

Har du ngn blogg/hemsida så skriv den här:

Slutligen, vad ville du ? xD:

Trackback