Red idag! :D

Tjo!
Har inte hänt någå i skolan idag, men sen cyklade jag & erica via vivo & sen till stallet, va helt azuum! ;3 Haha jag fick Lamas, & Erica vi sin älskade Ronaldo ;p Vi hade teknikbana, pallar inte förklara vad det är men det är lite "lekigare" än en vanlig lektion men det är fortfarande en seriös lektion, tycker jag. Man lär sig tekniken på ett roligare sätt ;D Haha, det gick sådär för mig, Lamas ska alltid ha så jäävla bråttom xD Menmen, hoppas det går bättre nästa tisdag :D
en "jättefin" bild på Lamas ;b

Kommentera? <3
Postat av: Camillaaaa

SÅÅÅ FIIIIN :D <3!



fiiin blogg du har !



Hilsen Camillaa :D:D<3

2010-09-01 @ 22:05:07
URL: http://www.camschi.blogg.no

Najs! Det är bara att skriva .. : :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig? <3

Din e-mail: (inget måste! bara jag som ser den .. ;p)

Har du ngn blogg/hemsida så skriv den här:

Slutligen, vad ville du ? xD:

Trackback