stackars blogg xD

tjo!
haha tycker synd om alla som kollar min blogg och så har jag inte uppdaterat xD iaf, idag var jag på del 1 av grönt kort kursen i stallet. Det var rätt tråkigt egentligen, men kortet räcker ju livet ut så man får väl köpa lite för att få det ;)

kollar runt lite på olika hemsidor, det finns gaska många bra/fina saker man kan ehh .. skriva? xD iaf, här kommer två stycken ;
- när man inte orkar mer, orkar man lika mycket till - någon på s.s
- det finns ingen sten så tung som sorgen jag känner, det finns ingen ros så vacker som minnena av dig - Natha/Nnaathaliee@bdb

Kommentera? <3

Najs! Det är bara att skriva .. : :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig? <3

Din e-mail: (inget måste! bara jag som ser den .. ;p)

Har du ngn blogg/hemsida så skriv den här:

Slutligen, vad ville du ? xD:

Trackback