försov mig xD

Hej alla! :D
Ni fick ett litet reklam inlägg där nere, men tro mig, det funkar! Idag har jag fått 23 extra besökare & några kommentarer på äldre inlägg, konstigt nog. Aja , idag så försov jag mig riktigt ordentligt. Halv tio var jag i skolan, haha xD Iaf, det som hade hänt var att jag drog ut sladden till väckarklockan när jag skulle dra ut den till kameraladdaren. Jag gjorde det för att jag behövde ladda mobilen (den va stendöd xD) & well, jag drog ut fel sladd x)
Sen, efter skolan, va jag med emma :) jag försöker lära henne handvolt på studsmattan & det går väldigt "bra". .. (; Hon ska göra någon het volt eller rondat istället, det ser fail ut xD Sen stack hon hem , jag åt & sedan ringde jag erica & frågade om vi skulle ut & springa/jogga tsm med emma & mig :) Det ville hon, så en kvart senare var jag ute och sprang .. Efter det stretchade vi på ericas studsmatta, och ärligt talat. Jag kommer DÖ av träningvärk imorgonn :'( xD
haha fett söt x)

Kommentera? <3
Postat av: mikaela

frågestund på bloggen fråga på :)

2010-09-02 @ 12:22:59
URL: http://miikaelaandersson.blogg.se/

Najs! Det är bara att skriva .. : :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig? <3

Din e-mail: (inget måste! bara jag som ser den .. ;p)

Har du ngn blogg/hemsida så skriv den här:

Slutligen, vad ville du ? xD:

Trackback